sâmbătă, 6 februarie 2010

Ninge...spirit de haiku....



Niinge!Bucuria supremă...Ochiuri moi şi docile culese pe andrele luuungi de măinile dibace ale copilăriei...portocale, miez de scorţişoară făcând cale întoarsă tocmai din vremea şosetelor trei sferturi pentru a-mi pune mâna la ochi.....mângâindu-mi cozile împletite...
Ninge, sinceritate cernută înadins peste o lume urâtă, pocită,ca un schelet mirat şi tâmp care celebrează zilnic griul....în drumul său catre plumb...
Ninge cu ganduri vechi şi fiecare fulg devine bănuţ nepreţuit pe care îl cuprind în căuşul sufletului, ca pe o comoară de taină...E timpul ceaiului blând, al miresmelor coborâte agale din ibrice solemne şi uşor arogante pentru că au avut şansa unui trecut ireversibil...iar noi privim ne-ştiutor şi uităm chiar şi bucuria naivă a jindului ..- căci ,, nu se face'' să mai privim printre ulucile inimii..asta ne-ar trăda şi ne-ar ţine pe loc...Curaj! Ninge! Opriţi-vă trecerea , scăpaţi de paltoanele fumurii şi alergaţi prin nămeţii fiinţei, strigaţi de fericire şi, mai ales, nu ezitaţi să plângeţi...vă puteţi şterge pe furiş nasul roşu cu mânecile puloverului drag de pe spătarul saniuţei din pod....

3 comentarii:

  1. Doamna diriginta ar fi foarte frumos sa ne lasam hainele si sa alergam ca niste zapaciti prin zapada, asta daca nu ne-am duce la scoala, si v-am invita si pe dumneavoastra la o bataie cu zapada....asa de inceput de semenstru....

    RăspundețiȘtergere
  2. V-am citit tooate postarile si sunteti senzationala!!!nu-mi gasesc cuvintele...mi-am schimbat pererea despre dvs.,si nu aveam o parere rea dar postarile dvs. ma fac sa plang instantaneu.Vorbele dv dau sens vietii,si cum spuneam ca nu-mi gasesc cucinte...dv gasiti un sens fiecarui sentiment,prin cuvinte mici dar foarte mari! A dvs. eleva Moise Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru minunatele cuvinte! Iata ca nu e deloc greu sa le gasesti...

    RăspundețiȘtergere