duminică, 26 septembrie 2010

O ţară mai curată, măcar pentru o zi...








Ieri, 25 septembrie 2010, am participat la un proiect naţional , ,,Let's do it, Romania!'', menit să trezească la realitate conştiinţa(?) unei naţii somnolente , prin vocaţie...
Convingerea mai sus menţionată mi s-a confirmat: am însoţit un grup de 7(!!!) elevi care s-a văzut nevoit să reprezinte o ...clasă întreagă...Trist, dar bine că a fost şi aşa...:):(...
La început am crezut că va fi destul de solicitant, apoi am intrat în ...
,, jocul '' propus, bucurându-ne de tot ce se putea: soarele care , deşi timid, ne-a încurajat cu câteva zâmbete, colegii de ...iniţiativă, elevi de la alte şcoli ploieştene, elanul tinerilor , poveştile spuse în micile momente de pauză...
În jurul prânzului ne-am retras, lăsând în urmă un munte de saci , o pădure mai curată şi, mai ales, o experienţă rară în România ...
Îi felicit pe: Iuliana, Alexandra( ,, capul răutăţilor''-la iniţiativa ei am intrat în proiect), Andreea, Alina,Ioana, Alexandra şi Bogdan(reprezentantul micului grup de filologi ai clasei).
Sper ca data viitoare să fim...TOŢI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu